zpevnění obličeje - lifting nitěmi

Lifting nitěmi

Zpevnění obličeje

Průběh zákroku - zpevnění obličeje

Lékař zavádí nitě silnějšího průměru z jednoho vpichu pomocí kanyly do podkoží. Nitě mají na sobě háčky, kterými se v podkoží zachytí a lékař pak „povytáhne“ pokleslou pokožku obličeje, následně koneček nitě ustřihne a místo vstupu sterilně přelepí. Počet nití závisí na stupni poklesu pokožky a typu podkoží. Někdy vystačíme se 4 nitěmi na každé straně, někdy je potřeba 8-10. Místo vstupu kanyly je před zákrokem znecitlivěno infiltrační anestezií a proto je nebolestivé. Bolest v průběhu zákroku je ( alespoň podle slov našich klientek) snesitelná. U některých je dokonce zákrok nebolestivý a uvádí jen tupý tlak.

Efekt je okamžitý a vydrží až 2 roky.

Po ošetření bývá oblast oteklá ( někdy není vůbec) a citlivá na dotek. Modřiny po tomto typu ošetření nebývají časté. Doporučujeme nosit cca 2-4 týdny co nejvíce hodin speciální kompresivní masku, která zajistí, že se nit nebude posouvat.

Zákrok trvá cca 30 minut, s přípravami sterilního pole cca hodinu.

Jak to u Nás probíhá

Nejčastější otázky lifting nitěmi

Efekt je okamžitý a vydrží až 2 roky.

Zákrok trvá cca 30 minut, s přípravami sterilního pole cca hodinu.

Po zákroku klientka může ihned do práce, ale s určitými omezeními viz. níže.

Pro správnou rekonvalescenci, je nutné dodržet několik doporučení a to: omezit solarium a saunu, nevystavovat se sluníčku naopak je vhodné ošetřovanou oblast chladit a po zákroku na obličeji nosit, na noc, speciální kompresní masku po dobu 14 dnů. Ta umocní celkový efekt a pomůže s regenerací pleti

Ceník litfing nitěmi

Lifting nitěmi