botulotoxin

Botulotoxin

odstranění mimických vrásek

Aplikace botulotoxinu se používá k odstranění či snížení mimických vrásek. Má také pozitivní vliv na celkové uvolnění nežádoucího výrazu obličeje. Výsledek se dostaví zhruba do týdne, kdy se sval přestane plně hýbat a vy se nebudete moct mračit.
Využívá se také pro potlačení pocení, to je velmi oblíbený zákrok před létem.

Jak to u Nás probíhá

Postup ošetření

Odstranění vrásek botulotoxinem probíhá ambulantně a trvá cca 15-20 minut, můžete jej tedy absolvovat např. během polední pauzy.

Paní doktorka velmi tenkou jehličkou aplikuje pod vrásku tekutý botulotoxin. Jeho účinek začne nastupovat během 1 týdne.

Botulotoxin

je z chemického hlediska polypeptid, produkovaný bakterií clostridium botulinum. Botulotoxin (“botox”) se v medicíně využívá pro léčbu některých neurologických onemocnění již od roku 1980, od roku 1992 se pak využívá v estetické medicíně pro dočasné zmírnění či vymizení mimických vrásek a také pro odstranění nadměrného pocení. Botulotoxin je vázán na lékařský předpis a aplikovat jej smí ve všech indikacích pouze lékař. V estetické medicíně se používá velmi nízká koncentrace botulotoxinu a doba jeho působení je mezi 2-4 měsíci.

Ošetření je téměř bezbolestné a bývá velmi dobře snášeno. Doba působení botulotoxinu je 3-6 měsíců . Tudíž, každý má možnost se rozhodnout, zda mu tato metoda vyhovuje a zda v ní bude chtít pokračovat.

Bezprostředně po zákroku nedoporučujeme chodit na přímé slunce, navštěvovat saunu a bazén. 4 hodiny se nesmíte předklánět či zaklánět ani si jít lehnout. 14 dní doporučujeme vynechat návštěvu kosmetického salonu.

Před a po

MUDr. Eva Chovančíková

U nás jste v těch nejlepších rukou – 20 let zkušeností s aplikací botulotoxinu naší paní doktorky Chovančíkové mluví za vše.

Ceník Botulotoxin

Odstranění vrásek